Оголошено відбір на проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС”

Автор | 23.02.2023

Відкрито реєстрацію для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування.

Мета сертифікатної програми – прияти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:

➡ перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;

➡ які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.

Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.

Тривалість програми – 12 тижнів.

Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день.

Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв

Форма навчання – дистанційна. Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.

Етапи конкурсного відбору на навчання:

➡ подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 01.03.2023р.,

➡ оголошення результатів конкурсного відбору – 10.03.2023р.

➡ початок навчання – 20.03.2023р.

Очікувані результати навчання: Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС. Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:

➡ виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),

➡ роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо),

➡  самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).

Вимоги до кандидатів:

 ➡ вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);

➡ загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);

➡ вільне володіння державною мовою;

➡ користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;

➡ доброчесність, сумлінність;

➡ свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.

Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy

Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія». Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.

Залишилися запитання? Звертайся до нас: SGov@ukr.ne

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *