Приміщення адміністрації Шепетівська районна державна адміністрація
Хмельницької області

30400, Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 47. E-mail: zagal@sheprda.gov.ua
Герб Шепетівського району
Прапор Шепетівського району Контактні телефони: (8-038-40) 4-03-18, Факс:4-03-17. Прапор Шепетівського району
ЕКОНОМІКА РАЙОНУ РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА ПРОГРАМА МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ЯКІСТЬ, ЯК МЕТОД ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ
ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ
ПАСАЖИРСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПОВЕРНУТИСЬ НА ГОЛОВНУ

ЕКОНОМІКА РАЙОНУ

Підсумки економічного розвитку району за 2018 рік

   Промисловими підприємствами району за січень - грудень 2018 року реалізовано продукції (робіт, послуг) на суму 48211,9 тис. грн, що більше відповідного періоду минулого року на 9894,4 тис. грн., що становить 125,8 % .
   У порівнянні з відповідним періодом минулого року виробництво продукції в натуральному виразі характеризується наступним чином :
   вироблено більше: порошку меленого вогнетривкого (ПАТ «Майдан-Вильський комбінат вогнетривів»), залізобетонних виробів (Шепетівська виправна колонія № 98) та гальки, гравію, щебеню та каменю рваного (ТОВ «Шепетівський гранкар’єр»).
   менше: нерудних та стінових матеріалів (Шепетівська виправна колонія № 98), виробів тугоплавких ПБ – 5, мертелю та шамотного порошку (ПАТ "Майдан – Вильський комбінат вогнетривів" .
   Обсяг реалізованої промислової продукції на одну особу населення становить 1475,8 гривень.
   За станом на 01.10.2018 року фінансовий результат від основної діяльності суб'єктів господарювання (основне коло підприємств, що звітують до управління статистики) становив 211863,8 тис. грн. збитків.
   За підсумками роботи за січень - вересень 2018 року 2 підприємства із 5 підприємств основного кола, що звітують до районного управління статистики, тобто 40,0 відсотків, допустили збитки. За січень – вересень 2017 року питома вага збиткових підприємств становила 40,0 відсотків, тобто питома вага збиткових підприємств лишилась на рівні минулого року.
   Обсяг збитків за січень – вересень 2018 року становив 213866,0 тис. гривень. У порівнянні із січнем – вереснем 2017 року сума збитків збільшилась на 106943,9 тис. гривень, а кількість збиткових підприємств лишилось без змін.
   Найбільші суми збитків у звітному періоді допустили ТОВ «Серединецьке»– 171000,0тис. грн. та корпорація «Сварог Вест Груп» - 42866,0 тис. гривень.
   З прибутками спрацювало 3 підприємства. Сума прибутку становить 2002,2 тис. гривень. В порівнянні з січнем – вереснем 2017 року сума прибутків збільшилась на 486,4 тис. гривень, а кількість прибуткових підприємств лишилось без змін.
   Обсяг прямих іноземних інвестицій по району станом на 01.10.2018 року становив 287,6 тис. дол. США., в т.ч. на 1 одну особу – 8,7 дол. США.
   Зовнішня торгівля товарами (за даними Шепетівського відділення Головного управління державної фіскальної служби у Хмельницькій області ) по району за січень-листопад 2018 року характеризується наступним чином: експорт становив 137151,2 тис. грн., імпорт – 3551,0 тис. гривень.
   Протягом січня-листопада 2018 року експорт товарів здійснювали:
   - ТОВ «Лотівка Еліт» - 128077,0 тис. грн. (Австрія, Німеччина, Кіпр, Бельгія, Франція, Мексика - пшениця, насіння гарбузове);
   - ТОВ «Перемога 2003»- 7220,0 тис. грн. (Австрія, Єгипет, Іспанія - кукурудза);
   - ПП «Врожай Агро-1» - 1418,0 тис. грн. ( Білорусія- соя);
   - ТОВ «Нова цегла» - 93,7 тис. грн. (Молдова, Білорусь- мертель шамотний, цегла вогнетривка);
   - Підприємство Шепетівської виправної колонії № 98 -342,5 тис. грн (Нідерланди - пиломатеріали).
   Недоїмка до бюджету підприємств, організацій та установ району станом на 01.01.2019 року становить 6193,5 тис. грн., у тому числі до місцевого – 5340,1 тис. гривень.
   Найбільшими боржниками до бюджету є підприємство Шепетівської виправної колонії № 98 – 1441,9 тис. грн. (у тому числі до місцевого – 841,1 тис. гривень та ТОВ «Шепетівський гранкар’єр» - 410,2 тис. грн. (вся сума до місцевого бюджету).
   Недоїмка підприємств, організацій та установ району до Пенсійного фонду становить 595,03 тис. гривень (недоїмка промислових підприємств – відсутня).
   Станом на 01.01.2019 року єдиним боржником серед підприємств, установ та організацій району за спожиту електроенергію є підприємство Шепетівської виправної колонії № 98 – 1519,9 тис. грн., що на 15,4 тис. грн. менше в порівнянні з минулим роком.
   Рівень проплати за спожиту електроенергію по району станом на 01.01.2019 року становить 100,7 відсотків.
   Щодо споживання природного газу, то бюджетними установами здійснено оплату за спожите паливо на 100,0 відсотків.
   За звітний період газифіковано 20 будинків, стільки ж встановлено лічильників газу.
   За січень-вересень 2018 року освоєно (використано) капітальних інвестицій на суму 95446,0 тис. грн., в т.ч. на одну особу 2864,0 гривень.
   За січень-вересень 2018 року прийнято в експлуатацію 847 кв.м. індивідуального житла, що становить 60,0 відсотків до відповідного періоду минулого року.
   Роздрібний товарооборот підприємств району за 9 місяців 2018 року збільшився на 34,8 відсотків, що становить 24730,8 тис. гривень.
   Заборгованість із заробітної плати на підприємствах району на 01.01.2019 року відсутня.
   Середня заробітна плата одного працюючого по району у грудні 2018 року дорівнює 7442,9 грн., що на 32,4 відсотки більше до відповідного періоду минулого року, відповідно по галузях: сільське господарство – 6450,8 грн. (+17,5 %), промисловість – 5963,2 грн. (+8,7 %), будівництво – 6275,0 гривень (64,5 %).
   Призначено та виплачено державну соціальну допомогу 491 малозабезпеченій сім’ї на суму 12902,4 тис. грн.; допомогу сім’ям з дітьми 1646 особам на суму 27528,8 тис. грн.; державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам 548 особам на суму 11460,5 тис. грн.; тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів 33 особам на суму 343,5 тис. гривень.
   За 12 місяців 2018 року призначено субсидій на оплату житлово–комунальних послуг 6780 домогосподарствам на суму 31729,3 тис. грн., на придбання твердого палива і скрапленого газу 1990 домогосподарствам на суму 6459,2 тис. гривень.

Створення привабливих інвестиційних умов в районі
Не дивлячись на те, що Шепетівщина займає відносно невелику за розмірами територію держави, вона є і залишається інвестиційно привабливим краєм.
Саме тому, що:
- Це є край, який славиться багатими чорноземами.
- Це один з найперших регіонів де проведено земельну реформу та забезпечено її ефективність.
- Розвиток агропромислового виробництва характеризується замкнутим циклом виробництва та переробки сільськогосподарської продукції, що дає можливість отримання максимального прибутку.
- Багата на природні ресурси, а саме, на граніт, каолін, торф, мінеральні води, графіт, суглинки, глина, територія забезпечить прибутковий бізнес у різних сферах.
- Вигідне географічне положення: невелика відстань до обласного центру, столиці, до Польської границі – забезпечує умови налагодження партнерських стосунків, як всередині держави, так і з іншими країнами.
- Район знаходиться на вигідній мережі транспортного сполучення, як залізничного, так і автотранспортного. - Розвиток телекомунікацій, а це покриття території мобільним зв’язком та можливістю доступу до мережі Інтернет забезпечує безперебійне та надійне спілкування з партнерами будь-якої держави. - В районі добре розвинена банківська система, яка пропонує та забезпечує широкий перелік розрахунково–касових, кредитних та факторингових операцій як в національній валюті, так і валютах інших країн. Популярними стають системи електронних платежів, використання магнітних карток, встановлюються банкомати.

Вільні економічні зони
Вільні економічні зони законодавчо не визначені.

Розвиток туризму
Туризм займає особливе місце в економіці. Виконуючи ряд функцій економічного, соціально-культурного, політичного, виховного та екологічного характеру, він є сферою реалізації ринкових механізмів, джерелом державного та місцевого бюджетів.
Розвиток сільського зеленого туризму є актуальним за причин подальшого впливу на стабілізацію економічного розвитку сіл, забезпечення зайнятості сільського населення, їх виходу з соціально-економічної кризи, скорочення міграції населення із сільських регіонів до міст. Сільський туризм слід розглядати як невід’ємну складову програми соціально-економічного розвитку села.
Розвиток даної форми підприємництва може бути цікавим для сільського населення за рахунок низьких капіталовкладень і низького підприємницького ризику. Цей вид діяльності є джерелом додаткових доходів, що дає можливості для розвитку підприємницької ініціативи, збільшує ринок збуту власних товарів і послуг місцевих виробників.
Інтерес місцевих органів влади в розвитку сільського туризму полягає в підвищенні добробуту місцевого населення, покращенні соціально-економічного клімату, поповненні районного та місцевого бюджетів за рахунок збільшення бази оподаткування.





З метою якісної підготовки проектів в державному та комунальному секторах, які потребують залучення ресурсів (позик) міжнародних фінансових організацій,надаємо інформаційні та методичні матеріали з підготовки інвестиційних проектів.

Постанова КМУ від 27.01.2016 №70 "Про порядок підготовки, реалізації, проведення моніторингу та завершення реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, що підтримуються міжнародними фінансовими організаціями"

Постанова КМУ від 16.02.2011 №110 "Про затвердження Порядку здійснення місцевих запозичень"

Наказ Мінфіну від 14.07.2016 № 616 "Про затвердження Порядку проведення оцінки фінансового стану бенефіціара та визначення виду забезпечення для обслуговування та погашення позики, наданої за рахунок коштів МФО"

Наказ Мінекономіки від 06.09.2006 № 290 "Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення бізнес-плану підприємств"




До відома жителів району


Програма державної підтримки населення до переходу на альтернативне опалення

В умовах сьогодення питання ощадливого використання паливно-енергетичних ресурсів, заміщення газу альтернативними видами палива та державна підтримка впровадження енергоефективних заходів є надзвичайно важливими для України.
Одна з таких фінансових програм підтримки кінцевого споживача розроблена Державним агентством з енергоефективності та енергозбереження України.
Так, з жовтня 2014 року Держенергоефективності запроваджено програму державної підтримки населення до переходу на альтернативне опалення, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.10.2011 № 1056 «Деякі питання використання коштів у сфері енергоефективності та енергозбереження». Цей механізм забезпечує відшкодування 20 % тіла кредиту, отриманого населенням в ПАТ «Ощадбанк», на придбання твердопаливних та електричних котлів.
Механізм забезпечує відшкодування частини суми кредитів, залучених на придбання енергоефективного обладнання та матеріалів у багатоквартирних та одноквартирних будинках за такими напрямками у таких розмірах:
- 30 % (але не більше 10 тис. грн.) – для фізичних осіб (населення) для впровадження заходів у одноквартирних будинках (та квартирах багатоквартирних будинків);
- 40 % – для ОСББ (ЖБК) для впровадження заходів у багатоквартирних будинках.



Шепетівщина туристична

Карта району із зазначенням туристичних шляхів та їх початку:
- пам’ятників історії, культури, архітектури, музеїв, культових споруд: відображені на туристичній карті району.


- гірськолижних маршрутів; немає.
- велосипедних маршрутів; відображені на туристичній карті району.
- автомобільних маршрутів: відображені на туристичній карті району.




Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів