Приміщення адміністрації Шепетівська районна державна адміністрація
Хмельницької області

30400, Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 47. E-mail: shepetivkarda@gmail.com
Герб Шепетівського району
Прапор Шепетівського району Контактні телефони: (038-40) 5-13-70, 5-13-60, 4-04-82, 5-11-60. Факс:5-12-58. E-mail: rda_shep@ukrpost.ua Прапор Шепетівського району
ПОВЕРНУТИСЬ НА ГОЛОВНУ

НОВИНИ


Зміни в організації роботи щодо оформлення договорів на проходження реабілітації і санаторно-курортного лікування та подання роботодавцями заяв на оплату лікарняних і звітів

   «З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 і недопущення ризику зараження застрахованих осіб і осіб з інвалідністю, а також забезпечення реалізації заходів із протидії пандемії, – зазначає керівник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області С.Кіндзерський, – на період встановленого карантину тимчасово призупинено укладення тристоронніх договорів для проходження реабілітаційного лікування працюючими, а також медичної реабілітації і санаторно-курортного лікування потерпілими на виробництві за кошти Фонду соціального страхування України. Крім того, проводиться робота щодо перенесення термінів заїздів по санаторно-курортних путівках, виданих потерпілим».
   Наразі у санаторно-курортних закладах на лікуванні за рахунок коштів Фонду соціального страхування України знаходиться понад 70 застрахованих осіб і потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання Хмельницької області. Безпечне повернення зазначених осіб додому знаходиться під особистим контролем керівництва управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області та його відділень.
   Крім того, рекомендовано страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі до відділень управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області заяв-розрахунків, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення.
   Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року, також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.
   Для подання до Фонду соціального страхування України електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.
   Фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом соціального страхування України на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

25.03.2020 р.