Приміщення адміністрації Шепетівська районна державна адміністрація
Хмельницької області

30400, Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул.Героїв Небесної Сотні, 47. E-mail: zagal@sheprda.gov.ua
Герб Шепетівського району
Прапор Шепетівського району Контактні телефони: (038-40) 4-03-18. Факс:4-03-17. E-mail: zagal@sheprda.gov.ua Прапор Шепетівського району
ПОВЕРНУТИСЬ НА ГОЛОВНУ

НОВИНИ


Команда КП «Комунальне некомерційне підприємство Шепетівський центр первинної медико-санітарної допомоги» здобула перемогу у проекті розвитку центрів передового досвіду первинної медичної допомоги USAID та отримала грант в розмірі 500 тис.грн.

   08 лютого 2019 року в м. Києві, за ініціативою МОЗ України, проведена установча зустріч за участі Ковтонюка П.А., заступника Міністра охорони здоров’я, Петренка О., голови Національної служби здоров’я України, Ната Аваліані, керівника Проекту USAID « Підтримка реформи охорони здоров’я», представника від Посольства Великобританії, представника ВООЗ (Всесвітня організація охорони здоров’я) в Україні, на якій підтверджена перемога в отриманні гранту! Таких команд лише 15 з понад 1000 закладів первинної медико-санітарної допомоги в Україні!
    Отже, командою КП «Комунальне некомерційне підприємство Шепетівський центр первинної медико-санітарної допомоги» залучено в район інвестицій в розмірі 500 тис.грн. на розвиток надання первинної медичної допомоги населенню!
   В межах реалізації проекту передбачено:
   - формування стратегічного та операційного плану розвитку закладу: розробка стратегічних документів організації фінансового плану, стратегічного плану розвитку закладу, діяльність наглядових/спостережних рад;
   - впровадження пацієнт-орієнтовної моделі надання первинної медичної допомоги ( ПМД) в закладі : універсальний та вчасний доступ до ПМД, профілактика захворювань та заходи громадського здоров’я, командний підхід до надання медичної допомоги, залучення пацієнта та його членів сім’ї до лікування, комплексне та безперервне надання медичної допомоги ;
   - забезпечення фінансової стійкості закладу: формування та затвердження фінансових планів;
   - посилення менеджменту: оптимізація мережі, управління кадрами, матеріальна мотивація персоналу на основі індикаторів якості, імплементація платних послуг, налагодження внутрішньої системи моніторингу результатів діяльності;
   - впровадження системи управління якістю : покращення матеріально - технічної оснащеності, розвиток інфраструктури;
   - розвиток сервісу в закладі: дистанційний запис на прийом, організація прийому пацієнтів у вихідні та святкові дні, забір базових аналізів в амбулаторії, відкрита рецепція, зручна зона очікування, місце для дитячих візків, дитячі площадки;
   - забезпечення ефективної комунікації: маркетинг закладу, створення бренду закладу, внутрішня та зовнішня комунікація сприяння здоров’ю;
   - запровадження обміну досвідом, навчання персоналу;
   - набуття досвіду грант – менеджменту.

11.02.2019