Приміщення адміністрації Шепетівська районна державна адміністрація
Хмельницької області

30400, Хмельницька обл., м. Шепетівка, вул.Карла Маркса, 47.
Герб Шепетівського району
Прапор Шепетівського району Контактні телефони: (8-038-40) 5-13-70, 5-13-60, 4-04-82, 5-11-60. Факс:5-12-85. Прапор Шепетівського району
Головна сторінка
Iнформаційна довідка про р-н
Структура та керівництво
Вакансії
Розпорядження
Нормативно-правові акти занесені до державного реєстру
Правоохоронна діяльність
Економіка
Агропромисловий комплекс
Сім'я, молодь, спорт
Охорона здоров'я
Освіта
Культура
Голодомор 1932-1933рр.
Доступ до публічної інформації
Проекти рішень чергової сесії Шепетівської районної ради


Перейти на сайт Президента України
Перейти на сайт Верховної Ради України
Перейти на сайт КМУ
Перейти на сайт ВСУ
Сайт Управління Головдержслужби України в Хмельницькій області
Сайт Хмельницької обласної державної адміністрації
Сайт Хмельницької обласної ради
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва

Написати листа до 
Шепетівської РДА

НОВИНИ

Про підсумки роботи районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян у 2011 році

Розгляд звернень громадян та вирішення порушених у них питань завжди було і залишається одним із першочергових завдань керівництва районної державної адміністрації, адже право на звернення є важливим конституційно-правовим засобом захисту та однією із організаційно-правових гарантій дотримання прав і свобод громадян.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у районній державній адміністрації затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою та заступниками голови адміністрації. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.
У 2011 році до районної державної адміністрації надійшло 2 звернення від учасників Великої Вітчизняної війни, що на 3 менше ніж у 2010 році, від членів багатодітних сімей надійшло 4 звернення, як і у минулому році, на 4% збільшилася кількість звернень від інвалідів та пенсіонерів з 188 звернень у минулому році до 196 у 2011. Усі питання, порушені у зверненнях, вирішуються вчасно та позитивно. За результатами розгляду заявникам надається відповідь за підписом голови районної державної адміністрації.
З метою запровадження постійного контролю за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян щорічно затверджується річний графік перевірок управлінь, відділів райдержадміністрації, графік особистого звітування селищного та сільських голів. Згідно затверджених графіків у 2011 році перевірено 11 структурних підрозділів адміністрації та 23 виконкоми селищної та сільських рад. При проведені вивчення стану справ з питань роботи із зверненнями громадян, секретарям селищної та сільських рад, керівникам структурних підрозділів надавалася методична допомога щодо удосконалення роботи із зверненнями громадян.
Значних порушень у роботі зі зверненнями громадян у ході проведених перевірок не виявлено, тому питання притягнення службових осіб до відповідальності, в установленому законом порядку, не порушувалися.
Проводиться робота щодо з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, викорінюються прояви упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень. І як результат, у 2011 році до районної державної адміністрації не надходило повторних звернень.
Для оперативного реагування на найважливіші соціально-економічні проблеми району, налагодження зворотного зв’язку між жителями району і керівництвом адміністрації щопонеділка з 10-00 до 11-00 працює «гаряча» телефонна лінія «Запитай у влади», під час роботи якої відповіді надавали голова адміністрації та його заступники. Протягом звітного періоду їх відбулося 42, на які зателефонували 86 жителів району.
Жителі району мають можливість телефонувати на урядову телефонну «гарячу» лінію, а також на «гарячу» лінію, яку проводять голова обласної державної адміністрації та його заступники. Упродовж року з Шепетівського району на урядову «гарячу» лінію надійшло 11 дзвінків від жителів району, що у 2.8 рази менше ніж у 2010 році. Телефонували жителі Михайлюцької (3), Великошкарівської, Лотівської та Судилківської по (2) дзвінки, Городищенської, Грицівської селищної та сільських рад по 1 дзвінку.
На «гарячу» лінію обласної державної адміністрації зателефонувало 3 жителі району, що на 1 звернення менше ніж у минулому році.
Згідно графіку, затвердженого головою Хмельницької обласної державної адміністрації, голова районної державної адміністрації особисто доповідав про стан роботи із зверненнями громадян за 5 місяців 2011 року.
Постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян працює згідно затвердженого графіку, затверджено Положення про неї, рішення оформляються відповідними протоколами. Комісія розглядає спірні питання, які громадяни порушують у своїх зверненнях, і які можуть спричинити соціальну напругу в районі. На 12 засіданнях комісії розглянуто 16 звернень громадян та заслухано питання про підсумки роботи адміністрації та органів місцевого самоврядування щодо розгляду звернень громадян та організації особистого прийму у 2010 році.
Проводиться робота щодо поновлення веб-сайту райдержадміністрації інформацією про розгляд найбільш проблемних питань, з якими звернулись громадяни, та відповідей на них, про графіки особистого прийому громадян в райдержадміністрації, про підсумки роботи із зверненнями жителів району в 2011 році. Напрацьовується певний досвід щодо забезпечення прозорості у діяльності органів влади. Питання роботи із зверненнями громадян висвітлюються у засобах масової інформації. Протягом 2011 року в міськрайонній газеті «Шепетівський вісник» опубліковано 4 статті з питань організації роботи із зверненнями громадян, 12 - з роз’ясненням найбільш актуальних питань, що хвилюють жителів району.
За підсумками роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації систематично проводяться щомісячний, щоквартальний аналізи та узагальнення даних про звернення громадян для з’ясування причин, що їх породжують. Особлива увага приділяється аналізу причин колективних звернень та звернень, які надходять з органів вищестоящого рівня. Так, у 2011 році зменшилась кількість звернень з Адміністрації Президента України (-6), Верховної Ради України (-3), зросла з обласної державної адміністрації (+11). За 2011 рік до райдержадміністрації надійшло 384 звернення громадян. З них 244 звернення письмові, спостерігається зменшення кількості звернень на 15 % в порівнянні з минулим роком.
Особисті прийоми громадян проводились керівництвом райдержадміністрації щоденно за затвердженим графіком. У 2011 році головою адміністрації та його заступниками прийнято 140 жителів району, що на 39% більше ніж у минулому році.
Аналіз динаміки надходження звернень громадян Шепетівського району до районної державної адміністрації свідчить, що у 2011 році надійшло 21 колективне звернення, як і у 2010 році. Усього до адміністрації, включаючи колективні звернення, звернулося 1842 жителі району, що на 34% більше ніж у 2010 році.
У своїх зверненнях жителі району порушили 385 питань, що на 2% більше в порівнянні з минулим роком. У зверненнях найбільше – 67% складають питання соціального захисту, що на 7% менше ніж у 2010 році. З початку року керівництвом районної державної адміністрації для їх позитивного вирішення малозахищеним верствам населення (170 особам) виділено матеріальну допомогу на загальну суму 56 тисяч гривень. За звітний період на 3% збільшилася кількість звернень з питань сільського господарства та земельних відносин, на 45% зменшилася кількість звернень з питань благоустрою та будівництва.
Найбільше звернень надійшло від жителів Судилківської (38), Хролинської (20), Городнявської (19), Городищенської (15), Пліщинської (14), Серединецької (12) сільських рад.
Сільським головам необхідно активізувати роботу на місцях щодо вирішення питань, які порушуються заявниками.
У порівнянні з минулим роком збільшилось надходження до районної державної адміністрації звернень жителів Городнявської (+8), Серединецької (+6), зменшилось з Мокіївської (-10), Пліщинської (-9), Городищенської (-7) сільських рад.
Збільшилось надходження звернень громадян до сільських рад Судилківська (+145), Великорішнівської (+86), зменшилося до Рилівської (-67), Коськівської (-40) сільських рад.
У 2011 році керівництвом районної державної адміністрації проведено 95 виїзних прийомів громадян в сільських та селищних радах району, під час яких звернувся 481 громадян, порушено 242 питання. Заявники в більшості випадків зверталися з питаннями отримання матеріальної допомоги, вирішення земельних та житлово-комунальних питань.
За підсумками роботи із зверненнями громадян у 2011 році можна визначити, що керівниками управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, селищним, сільськими головами в цілому посилена увага до розгляду звернень громадян та організації особистого прийому.
Однак аналіз звернень та проведені перевірки свідчать, що робота із зверненнями громадян в районі потребує низки заходів щодо її удосконалення.

За матеріалами загального відділу РДА